Saturday, November 6, 2010

~~~~~HUurm...SiNgLe Is B3tTeR????

AKU couple??WOW???
honestly...aku taknak kapel!!!!!!!!!!!!!
OMG!!!!!!!!
taknak!taknak!taknak!
siyes cakap ku tak maw kapell!!!!!
biarlah owang nak cakap aku tak laku....
ape ku kesah!!!
aku tak heran doe!!!!
oppss!
t owang ngat u cakap besaq lak...
hehheehehehe...
jujur laakan..
ase nak kapel ada..tapi apa motifnya???
kapel untuk ape?
share masalah?
mber ada....
tolong biler susah?
hurrmm..ape guna mber sehati sejiwa.....
nak cari siap2 untuk kawen???
waw!!!
awai g kot???
g pon law jodoh tak kemana kan???
aku tak nafikan pernah suka,menyukai,n...disukai...
tapi.........
aku tak nak kapel...
law kapel....suma nak kna gtaw...
perlu kaa???
nak kawan nan spa pon tak leyh....
suma nak cover tkot pak we marah...
eelleyh..poyo rr...
ku tak suka dikongkong...
satu g..
pali..ing k takot...
law putus boley ke aty tu berubah...dari sayang sebagai kekasih kepada
KAWAN????
OPSS!!pada yang dok kapel sorry ok....
bukan nak mengata ka apa ka...
aku tak libatkan ampa dalam hal nieyh ok...
nie just pasal aty n pandangan ku passal KAPEL ok!!
jangan marah ok!!!
aku bukan nak kata mengata ok...
law ampa nak kapel ..
kapel laaa..
ku tak nak sibuk..
tapi fikir laaa..
masih ada jurang antara kita n pasangan kita..
law sayang kat pasangan kita...
bebaskan dirimereka dari DOSA..ok..
maaf ini adalah kewajipanku
aku pon tak lah sebaik mana kan...
dosa aku pon tak larat nak tanggung...
sorry..
aku kata cene sbb ku sayang kat ampa..ok...
papa pon lu piki la sendiri......
yang pasti..
<<<<<s!nGl3 !s B3TteR>>>



No comments:

Post a Comment