Saturday, November 6, 2010

~hurm...lagi-lagi isu nieyh!!!!

aku nieyh tak suka nak pilh -pilih kawan..
kawan ja na sapa pon...
tapi law aku daa mluat..
sory ok...
aku pon ada ati n peasaan ok...
apa ang ingat ang sowang ja taw waw cene....

aku dah tension doe...
tension..
cam budak-budak...
sedar rr
da besar pon...
takan tu pon nak kena ajaq ag..
fikir sikit sampai bila nak owang jaga aty kita...
owang pon ada aty n perasaan gak...
aku dak borink..
dari dulu sampai sekarang...
isu nie tak ubah2...
deret rr
nak kata kecik suma daa besar....
nak kata 8 taun..
nak mbik dip daa kowt....
gpon mak aku slalu ckp
bukan suma suka kita...sbab tu kita tak kan suka suma owang..
cuba kita fkir balik...
macam mana kita kutuk owang...
macam tulah owang akan kutuk kita..
maybe ang tak taw perangai aku yang sebenaq....
aku law aku daa sayang owang tuu..aku sanggup wat apa ajaa
aku sanggup lebihkan kawan dari mak ayah aku aw..
aku akui...aku nie takdak rupa,budibahasa pon kurang...
cerdik apatah agi....
tapi fkir r..
perfect mana pon manusia nieyh..
bila DIA daa tarik balik...hurmm...apa pon tak dak...
ingatlah....bahagia cuma sekejap...
sekelip mata ja ley ilang.......
dah rr..malas ku nak tulis lbeyh2
t owang ngat ku nak kata2 kat owang lak...tapi pikir laa ckit...pe perasaan owang bila kita wat camtu kat owang...
aku ta maw cakap papa
just tunggu n lihat pa nak jadi...
kita mampu merancang tapi tuhan yang menentukan..
Yang pasti aku bahagia dengan cara aku....

No comments:

Post a Comment